Welcome



Hye, thanks for visiting my ugly blog and annoying post. Hehe btw jangan lupa follow ya

Back to entry
Meet the owner
Exchange links


Chatzone

Cool Friends



Credits

Template is made by Sharo.
Thanks to Sweet cousin for the big help. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Shafiq Ishak 2013/2014.

// Listen ♥
Make a wish
Saturday, December 1, 2012 , 9:29 PM , 0 Comment[s]
Assalammualaikum . Hyeee! Hari ni tiba-2 je jari jemari aku ni terasa rajin nak menaip. Memandangkan cuti sekolah sudah bermula so aku pun rajin lah nak menaip. Hahaha.  Aku bukan tak aktif dalam dunia blogger ni tapi aku kena perah otak dan cari mood yang sesuai untuk create new post, Aku just tak aktif nak menaip post baru tapi aku selalu check chatbox setiap kali aku online so korang jangan malu-2 untuk hantar chat dekat chatbox aku k? InsyaAllah nanti aku follow, singgah  blog korang or join segmen yang korang ajak tu. Hehe. Sebenarnya, post ni dah lama diperam macam jeruk dekat darft tapi aku malas nak post. Hahaha. Eh minggu lepas kan, dalam pukul 1 pagi,  aku lepak-2 dekat luar rumah member aku then aku ternampak sesuatu yang bercahaya seperti bunga api dekat langit, benda apakah itu? cer teka cer teka. Haaaa tulah tahi bintang. Aku tak tahu nama saintifik tahi bintang tu, kalau english meteriote kot? Aku tak kaji lagi pun tahi bintang ni. Wah terharu sangat-2 dapat tengok tahi bintang yang sangat cantik walaupun 5 saat je dapat tengok. Selama ni tengok dekat tv je tahi bintang dan ingat benda tu tak wujud tapi tahi bintang ni wujud sebenarnya. Hehe. Aku pun 'make a wish' lepas nampak tahi bintang,  semoga termakbul hajat aku tu. Haaa nampak tak aku dah khurafat? Hahaha Sebenarnya ada doa kalau kita nampak tahi bintang .


مَا شَآءَ اللهُ لاَ قُوَّةَ إِلاَّ بِالله
Ertinya:"Apa yang dikehendaki Allah, tiada kekuatan melainkan dengan pertolongan Allah".

Haaa kalau korang tak tahu kan tahi bintang tu macam mana, nah tengok gambar-2 yang aku google. Sama je apa yang aku nampak. Warna biru yang agak terang. Hehe . Kalau korang nampak memang korang bertuah lah. Tak tergambar perasaan kalau nak diceritakan.