Welcome



Hye, thanks for visiting my ugly blog and annoying post. Hehe btw jangan lupa follow ya

Back to entry
Meet the owner
Exchange links


Chatzone

Cool Friends



Credits

Template is made by Sharo.
Thanks to Sweet cousin for the big help. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Shafiq Ishak 2013/2014.

// Listen ♥
Koir MEmalukan
Monday, January 31, 2011 , 7:01 AM , 0 Comment[s]

hello
waa..malas la nak tulis blog nii !
tapi x pe..aku kuatkan semangat jugak lah
aku nak cita sikit pasal koir tadi ! koir ni sempena BULAN BAHASA kat sekola tadii
kelas kami pown terlibat ! aduii...kenapa cikgu pilih kelas kami ?? why ?? why ?? 
dah la kena nyanyi lagu BAHASA JIWA BANGSA
x best lo lagu tuu..pelik arr..practice punya practice
akhirnya ary ni lah masanya..kami pown nyanyii
abis2 ja nyanyii tuh semua tanya kenapa suara aku paling kuat ! BANGANG tol
aku x tahu pown suara aku kuat ! eeeeee ! geram siott aku
mana aku nak letak muka aku nii..aduiii! seyes malu weyyhh !
mesti ramai yg perli aku kat sekola esok !tolong laa..aku x perlukan sebarang nasihat bodoh ok
! k lahh..malam sudah tua nii..haha ! bye

Assalammualaikom :))