Welcome



Hye, thanks for visiting my ugly blog and annoying post. Hehe btw jangan lupa follow ya

Back to entry
Meet the owner
Exchange links


Chatzone

Cool Friends



Credits

Template is made by Sharo.
Thanks to Sweet cousin for the big help. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Shafiq Ishak 2013/2014.

// Listen ♥
BacK To SChool
Sunday, January 2, 2011 , 6:23 AM , 0 Comment[s]


Assalammualaikum
Wah ! esok Suda Sekola maa, barang untuk ke sekolah sudah lengkap semuanya
yess ! beg ada, alat alat menulis ada, kasut ada, baju ada , seluar ada TAPI
jiwa aku ja belom ada untuk ke sekola..haaaa sudah!
teringat first day masuk sekolah darjah 1, sangat memalukan ! aku menangis taknak pergi sekolah sebab semua cikgu garang dan abang aku terpaksa heret aku masuk dalam kelas Hahahaha
Btw selamat pergi sekolah buat semua pelajar pelajar di seluruh Malaysia. Study smart!



*Attention : aku Bukan seteruk ni sampai terkencing dlam seluar*