Welcome



Hye, thanks for visiting my ugly blog and annoying post. Hehe btw jangan lupa follow ya

Back to entry
Meet the owner
Exchange links


Chatzone

Cool Friends



Credits

Template is made by Sharo.
Thanks to Sweet cousin for the big help. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Shafiq Ishak 2013/2014.

// Listen ♥
CLEVER! EDISI MALAYSIA
Tuesday, October 5, 2010 , 7:46 PM , 0 Comment[s]


Clever episod 1 bersama Zizan Nin dan Yasmin Hani



Pembantu-Pembantu makmal saintis RAFIDAH



Saintis RAFIDAH sedang melakukan eksperimen


Yasmin Hani bersama peserta (SK Tropiciana)


ada cerita baru kat Astro TVIQ
..nama cerita tu CLEVER EDISI MALAYSIA
...kenapa edisi malaysia??..haaa!!..
sebab sebelum ni cita ni dah ada kat luar negara
 dan pernah memenangi PROGRAM TERBAIK
 di ANUGERAH TELEVISYEN JERMAN pada tahun 2005
.program ni berunsurkan sains dan eksperimen
setiap minggu,dua pelajar dari berlainan sekolah rendah dan dua artis akan datang
setiap pelajar digandingkan dengan seorang artis..wah! jeless
.
.
.
.
selepas dua2 pihak telah membuat jawapan selepas soalan ditanyaa
saintis akan membuat eksperimen tersebut untuk mencari jawapan yang betul
nak tahu tak siapa pengacara?
alaaaaa, pengacara no 1 di Malaysia, AZNIL HJ NAWAWI
saintis dia pulak pernah muncul dalam rancangan 3R dulu..Rafidah...Knal tak??
mesti tak kenal kan? hahahah......
Cerita ni start pukul 11 pada hari ahad
so, kalau boring2 pada hujung minggu tu,tengok la cerita ni..